top of page

WORKSHOP TEKENEN EN SCHILDEREN

Bijgewerkt op: 19 sep. 2021






Iedereen is welkom van niveau nul tot mensen met ervaring. Enkel de zin om te tekenen en bij te leren is de vereiste om toffe momenten te beleven.  

Naast de diverse teken - en schildertechnieken leer ik jullie ook alles over vormweergave, perspectief, abstraheren en portret.

Kleuren mengen met kleurpotlood,pastel, aquarel, acryl en olieverf.

Meestal werk ik in sessies van 4 lessen waardoor je elke maand kunt inpikken. Je wordt dan ook individueel begeleid door mezelf elk op zijn niveau. Van oktober tot maart geef ik deze workshop aan volwassenen.

Thema's zijn landschappen, waarnemingstekenen, portret, abstraheren, perspectief, dieren, bloemen, personen.

Je voorziet in eigen materiaal eventueel op mijn advies.


WAAR,WAT EN WANNEER ?

"De Blomme" Chrysantenstraat 30 Oostende.

Vanaf donderdagavond 3 Oktober

Van 18u30 tot 21u30


Sessie 1 Tekenen naar waarneming.

Sessie 2



INSCHRIJVEN ? klik op deze link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScm8Nl20VL_4f-DCijr-Tc4XKDH1Pt4ln4vD2kmhZ6RcT5deg/viewform?usp=sf_link

Of neem contact op met mij via mail myriam.dekeyser@telenet.be of bel 0474/359265


Enkel de zin om te tekenen en bij te leren is de vereiste om toffe momenten te beleven.








69 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
folder workshop 2022.jpg
bottom of page